Obchodní podmínky

Práva a povinnosti prodejce

1. Prodejce má povinnost vyřídit objednávku a odeslat objednané zboží na adresu v této objednávce uvedenou do 31 pracovních dnů od přijetí objednávky; v případě platby předem na účet do 31 pracovních dnů od přijetí platby. Nebude-li možné zboží v tomto termínu expedovat, oznámí to prodejce zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Zboží ovšem většinou expedujeme následující den po obdržení objednávky. Při zaslání na dobírku se jedná přibližně o dva dny.Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle informaci na e-mailovou adresu zákazníka.

2. Pokud kupující uplatní nárok na vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy) podle zákona č. 367/2000 Sb., vrátí prodejce (při splnění všech náležitostí kupujícím) částku zaplacenou zákazníkem za vrácené zboží do 31 dnů od doručení vráceného zboží na adresu prodejce. Prodejce vrací částku za poštovné a balné. Postup reklamace viz. Reklamační řád a body 5 a 6.

3. Naše firma dodržuje a ctí Vaše právo na ochranu Vašich osobních údajů. Proto jsou Vaše údaje, které poskytnete pro potřeby provedení nákupu zboží, náležitě a řádně chráněny před jakýmkoliv zneužitím. Vámi poskytnutá data nespokytujeme třetím osobám. Tyto informace jsou za dodržení všech zákonných nástrojů udržovány v tajnosti a trvale zabezpečena v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tyto údaje jsou správovány zástupcem firmy Marta Tučková, (správcem) na adrese Nádražní 814/3, Třebíč, zástupcem firmy Marta Tučková. Správce provede bez zbytečného odkladu likvidaci osobních údajů, poté co pomine účel, pro který osobní údaje spravoval. Správce se zavazuje, že osobní údaje nepředá do jiného státu, pokud právní úprava jiného státu, kde mají být zpracovány, neodpovídá požadavkům stanovených zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů. Využíváním internetového obchodu a poskytnutím svých osobních údajů, dáváte souhlas se shromažďováním a používáním informaci o Vás. Na žádost zákazníka prodávající údaje vymaže z databáze zákazníků. Kromě údajů, které slouží k účetní a daňové evidenci, kterou prodávající ze zákona vede.

4. Ceny v obchodu jsou aktuální a jsou uvedeny včetně DPH.

5. Aby nedocházelo k jakýmkoliv pochybnostem, jak ze strany prodávajícího, tak i ze strany nakupujícího, je obsah každé zásilky před odesláním vyfocen a založen do archivu. V případě chybějícího zboží tento archiv použijeme, kopii zašleme nakupujícíimu a pokud mu vznikne nárok, chybějící zboží dodáme či zaplatíme. Nárokem se rozumí pochybení u vystavování objednávky - chybějící, či rozbité námi nabízené zboží.

6. Důvodem pro vrácení peněz a stornování objednávky je kromě pochybení uvedených v bodu 5, také neshoda ve velikosti či rozměru obleku.

7. Samozřejmostí je, že na veškerý náš sortiment poskytujeme záruku 24 měsíců.

8. Jednotlivé prodeje se uzavírají na základě objednávek kupujícího vytvořených ve virtuální prodejně. Objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti: a) identifikaci kupujícího, b) druh a množství požadovaného zboží c) požadovaný způsob platby, způsob odběru zboží a adresu pro doručení

9. Způsoby platby: a. Zboží je zasláno na dobírku přes dopravní společností PPL či Českou Poštou, s.p., doba doručení je druhý den (platí u PPL). b. Platba předem převodem na účet Fio banky ČR (dodací adresa do České republiky). Poštovné je 90 Kč. Číslo účtu: 2000111375/2010 Variabilní symbol: číslo objednávky c. Platba předem převodem na účet Fio banky SR (dodací adresa na Slovensko). Poštovné je 180 kč. Číslo účtu: 2000111375 / 8330. Zadejte jako tuzemskou, nikoliv zahraniční platbu. Variabilní symbol: číslo objednávky

10. Objednávky lze vytvořit bez registrace a zároveň je možné je vytvořit emailem (levneptakoviny@seznam.cz) či telefonicky na 604966688.



Reklamační řád

    1. Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 14 dnů informovat prodávajícího.

    2. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 14 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.

    3. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány. Bez kupního paragonu nebude Vaše reklamace uznána.

    4. Zašlete nám zpět Vámi objednané zboží na naší adresu. Vámi zaslané zboží nesmí být použité, nesmí být poškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.). Zboží, prosím, posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy.

    5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

    6. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení vráceného zboží, o způsobu vyřízení reklamace.

    7. Reklamační lhůta je v současné době 31 dní pro zvýšení kvality služeb poskytovaným zákazníkovi. Pokud nebude za reklamované zboží náhrada (není skladem či již bylo zrušeno), je nabídnuta finanční kompenzace v plné ceně výše produktu + finanční náhrada za poštovné při vrácení produktu vzniklé kupujícímu.